piątek, 17 czerwca 2011

Co lubię, za pomocą których zmysłów odbieram świat?

28.07.2009 - rano

Bardzo lubię czytać wykresy giełdowe, wyszukiwać nowe formacje, wsparcia, opory. Uwielbiam uczyć się nowych rzeczy, np ichimoku.
(...) Koniecznie muszę wrócić do strony 65

Zmysły
Każdy z nas odbiera świat za pomocą pięciu zmysłów - wzroku, słuchu, węchu, smaku, dotyku.
Autorka książki "Intuicja (...)" proponuje uświadomienie sobie, które zmysły w naszym przypadku są przewodnie.

Moje obserwacje:

Świat wywiera na mnie wpływ poprzez wzrok, tak najczęściej odbieram bodźce.
Mówię "do widzenia lub "do zobaczenia" nawet gdy rozmawiam z kimś przez telefon i mój rozmówca mówi "do usłyszenia".
Widzę więcej szczegółów niż większość ludzi, zauważam mnóstwo drobiazgów.

Czasem wkrada się słuch, jednak często słyszę np jakieś stukania, a nie potrafię określić jego źródła.

Węch, smak i dotyk występuje u mnie znacznie rzadziej, niż dwa pierwsze...

Rozwój intuicyjnej wrażliwości:

Skupić się na rozwijaniu pozostałych - nie dominujących zmysłów. Wzrok mam rozwinięty ponad normę, skupię się więc w pierwszej kolejności na plasującym się na drugim miejscu słuchu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz